Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 septembrie 2009

"Schimb de ciocane" : bucatarul de serviciu si instalatoarea de ocazie

In nici unul din apartamentele in care am stat pana acum nu am avut "un barbat in casa". Se strica robinetul, se infunda chiuveta, se bloca iala la vreo usa, nu stiau, dom'le, ori poate ca nu voiau, sa repare nimic! Si nici nu consimteau sa chemam un instalator de profesie, fiindca am fi aruncat cu bani de-aiurea pentru niste reparatii "banale". Si ca sa nu ne lasam la mana lor, incepeam noi fetele sa mesterim si sa carpim pe ici pe colo, cum ne pricepeam, numai sa putem spune ca "we fixed the problem". Pentru o perioada, bineinteles. In "noul" apartament, aceeasi problema: colegii isi dau cu ciocanul peste degete, daca bat un cui in perete. Dar trantesc niste ciorbe delicioase, tot felul de bunatati la cuptor, stiu sa faca si sarmale... Se compenseaza si, pana la urma, toata lumea este multumita si nu facem nici un schimb de ciocane prin apartament. De orice "reparatie banala" ati avea nevoie, puteti sa imi dati de veste. Colega mea de apartament are pe balcon o traista cu tot ce trebuie. Si ce indemanare!

P.S. Pentru ciorbe, sarmale si alte bunataturi e mai complicat... Trebuie sa veniti cu ingrediente de-acasa, fireste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Persoane interesate