Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 septembrie 2009

De vorba cu mine insami + o leapsa cam luuunga pentru Haza, Mihaela Berneaga, Savi, Monik, Paulet si Everdene

  • Calitatea pe care doresc sa o intilnesc la un barbat/femeie - simtul umorului;



  • Ce pretuiesc mai mult la prietenii mei – sinceritatea;
  • Principala mea trasatura - rabdarea;
  • Principalul meu defect – credulitatea;
  • Indeletnicirea mea preferata – punerea lucrurilor in ordine;
  • Fericirea pe care mi-o visez - sa nu am ce regreta;
  • Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire – superstitie? Nu sint superstitioasa. Cea mai mare nenorocire ar fi sa ma plafonez, sa nu mai am vointa.
  • Locul unde as vrea sa traiesc – nu are importanta;
  • Culoarea mea preferata – rosu;
  • Floarea care-mi place – margareta;
  • Pasarea mea preferata – ciocarlia;
  • Prozatorii mei preferati - Camus, Sartre, Dostoievski, Marquez, Eliade, Preda si Rebreanu;
  • Poetii mei preferati – Nichita Stanescu si Toparceanu;
  • Eroii mei preferati din literatură – Strainul lui Camus (Meursault), Idiotul lui Dostoievski (printul Miskin) si „Scarbitul” lui Sartre (Antoine Roquentin);
  • Eroinele mele preferate din literatură - Ursula singuratica a lui Marquez;
  • Compozitorii mei preferati – Vivaldi si Mozart;
  • Pictorii mei preferati - Modigliani si Frida Khalo;
  • Eroii mei preferati din viaţa reală - Autistii;
  • Ce urasc cel mai mult - nesimtirea, pasivitatea, cruzimea, grandomania;
  • Calitatea pe care as vrea s-o am din nastere – umorul;
  • Cum as vrea sa mor - impacata;

  • Greselile ce-mi inspira cea mai mare indulgentacele facute "din dragoste" ;
  • Deviza mea - nu am nici una (probabil "Fara devize!")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Persoane interesate