Faceți căutări pe acest blog

marți, 8 septembrie 2009

"Asta sa i-o spui lui Mortu' "

Astazi, pe la un 12 si un sfert sun pe un domn sa il intreb de un material pentru o rubrica la ziar.

Eu: Buna ziua, de la ziar va deranjez, stiti dumneavoastra, pentru rubrica "Curier juridic". Aveti pregatit materialul?
Dnul cu pricina: nici un deranj scumpa domnisoara, dar cine se ocupa de rubrica asta "Curier juridic"?
Eu, incurcata: (imi venea sa-i spun: cum adica, dom'le cine? jucati teatru cu mine acum?) Pai dnul Morosanu, de la Biroul de Consiliere pentru Cetateni.
El: Pai a murit dnul Morosanu!
Eu: Ei, Doamne Fereste! (in gandul meu: "Asta sa i-o spui lui Mutu"- ca tot e la moda si se ia lumea de el).
El izbucnind in ras: Nu-i asa ca te-am lasat fara cuvinte, domnisoara?
Eu, cu un ton de repros: Domnule Morosanu, nu mai glumiti cu din astea (i-as fi zis "ca nu se stie", avand in vedere varsta pe care o are).
El, multumit ca "mi-a copt-o" cu gluma asta macabra: Da ce v-ati speriat... si rade in continuare cu pofta, pe seama faptului ca am ramas cateva secunde in receptor, fara sa mai zic nimic.

P.S. Ce e amuzant in a o face pe mortul? E cea mai trasnita "pacaleala" pe care am auzit-o pana acum. Ca si cum ai suna la 112 sa vina Ambulanta sa te culeaga dintr-un sant, pentru ca ai murit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Persoane interesate