Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 septembrie 2009

Ma invit la nunta ta

Astazi m-a vizitat un batranel tare simpatic, care mi-a adus o poezie despre "tristetea si suferinta" apei poluate!? M-a rugat sa-i spun sincer daca nu imi place, ca la urma urmei nici nu era obligatoriu sa imi placa. Spre surprinderea mea, chiar sunau bine cele cinci catrene si i-am spus ca ar putea fi publicate in ziar, in Pagina Cititorilor. Gadilit in orgoliul sau de poet ocazional, i-au zambit ochii de multumire si mi-a spus recunoscator: "Domnisoara, pentru ca sinteti atat de draguta cu mine, promit ca am sa vin la nunta dumneavoastra, am sa va botez si doi copii, plus ca intr-o zi am sa va aduc un buchet mare mare de trandafiri." I-am spus ca nu are de ce sa imi multumeasca, dar el mi-a zambit cu inteles ca se va tine de cuvant si va face tot ce a zis. Bineinteles, asta cand se va intampla. INTR-O ZI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Persoane interesate