Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 august 2009

De veghe in miristea lui Pacala

Apelurile gratuite la 112 suna tot mai frecvent a batjocura. Potrivit cotidianului "Jurnalul National", un cetatean din Covasna a solicitat interventia celor de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta pentru a-l scapa de extraterestrii care se plimbau pe sub fereastra dumnealui! Lista nebuniilor, a glumitelor nesarate ori a unor scranteli de-a binelea este lunga. Mai jos, ne-am imaginat cateva situatii, de altfel posibile.

1. "Alo? As dori o ambulanta pe strada Parlitilor, nr. 666. Pe sotul meu l-a luat cu ameteli cand a vazut factura la telefon.

2. "Soacra-mea a baut tot otetul din borcanele de castraveti. Cred ca peste vreun sfert de ora o sa se apuce de umblat si la gogosari! Trimiteti niste mascati sa o ia din debara!"

3. "Fiic'mea cea mare a uitat placa de par in priza. Poate sa se duca cineva s-o stinga-n bataie?"

4. "Vecinul de la 3 isi bate zilnic nevasta cu facaletu'. Salvati, va rog, femeia din ghearele mamaligarului!"

5. "Cred ca un caine a ramas intepenit pe antena. Sa-l coboare cineva de acolo ca face cam multi purici!"

6. "Un intrus mi-a baut vinul pe care il aveam frigider. Imi puteti spune de ce nu s-a atins deloc de bere?"

7. "Pe acoperisul casei se tot plimba unu' cu cercu'. De ce naiba nu sare odata?"

8. "Doi martieni s-au inecat la mine in beci, dupa ce l-au umplut ochi cu apa. Poate sa vina careva sa-i duca de acolo cu pluta?"

9. "De vreo trei saptamani tot aud niste voci. Plus ca un nebun de pe scara imi face mereu cu ochiul. Trebuie sa-l ridicati negresit, ca e suspect!"

10. "Ce se intampla, dom'le? Astept, astept, dar SALVAREA nu mai vine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Persoane interesate