Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 august 2009

Complimentul, noua taxa de drum?

Pe la un 18:15, pe Elena Doamna, un tanar cam la vreo 25 de ani, pe bicicleta: Domnisoara nu te supara, daca tot cobor, unde ajung?
Eu, nedumerita: Mai exact?
El: Ajung la Moldova Mall si la caminele din Tudor?
Eu, amabila: Tii drumul asta inainte, pana la intersectie, apoi faci dreapta si iar inainte si treci inclusiv pe la terasele din Tudor, daca te intereseaza.
El, ca si cum explicatia mea nu l-ar fi lamurit: Dar daca cobor pe gangul asta, nu tot acolo ajung?
Eu, usor intrigata: Nu stiu cum sa-ti explic pe scurtatura, ca nu am mers niciodata pe acolo. Dar na, tot acolo trebuie sa ajungi, daca tii neaparat sa cobori prin fundatura aia cu bicicleta.
El, oarecum ironic: A, nu stii prea bine, fiindca nu esti din Iasi, nu-i asa?
Eu si mai intrigata: Pai nu sunt, dar ce legatura are asta?
El, insistent: Da de unde esti? E secret?
Eu, nervoasa la culme: Extraordinar! Auzi, te intereseaza cum sa ajungi in Tudor sau de unde naiba sunt eu?
El, amuzat ca mi-a sarit mustarul: Scuze, eu am jucat doar teatru pentru a sta de vorba cu o domnisoara frumoasa.
Si m-a bufnit rasul. Chiar asa, opresti omul din drum - putin distrat dupa o zi plina - si-i rapesti taman vreo 10 minute ca sa-i indrugi prostii din astea?
P.S. Nu m-am suparat, dar l-am trimis, in gand, la o plimbare cu cercu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu



Persoane interesate